jazz tánc

 Jegyvásárlás

Modern, kortárs tánc

Modern kortárs BalerinaA Kortárs tánc a 20.század második felétől kezdett el igazán fejlődni, különösen az Egyesült Államokban és Európában közkedvelt táncműfaj. Eredetileg a klasszikus, modern és jazz táncokból alakult ki, de legújabb változata más táncok elemit is átveszi. Fókuszában a kontrollált klasszikus balett lábtechnika és a modern táncra jellemző erőteljes törzsmozgás, kontrakció-ellazítás technika, talajmunka, illetve improvizáció áll. Érdekességét a hirtelen irány, sebesség és ritmus váltások adják.


A tánc izomkontrakciót és ellazulást is tartalmaz, a koncentrációt pedig a zene mély ritmusai biztosítják. Az érzelmek kiengedése, és saját határaink fölé emelkedés a cél, ajánlott mindazoknak, akik a tánc mellett egy teljes, stresszoldó, izzasztó, kardió- és erőedzésre vágynak, ahol a mozgás feltölt energiával és nem pedig elveszi azt.


Mit kaphatsz az órán?
  • feszültségoldás
  • kardió tréning
  • fizikai tréning
  • mentális tréning
  • megismerteti a saját határainkat
  • tánc, zene, felszabadulás
  • testi-lelki egyensúlyunk, a belső harmóniánk megvalósulása
  • érzelmi töltés és kiengedés

A test alapos bemelegítésével kezdünk, melyet egy folyamatosan építkező tréning követ, ahol megismerkedünk a technikai alapokkal. Keressük a különbséget feszes és laza, organikus és izolált mozgás között, játszunk a dinamikával. Nagy hangsúlyt fektetünk az érzelmek mozdulatokba történő átültetésére. Az órát rövid koreográfia tanulásával zárjuk, majd nyújtunk.

Kérlek, hozz magaddal meleg nadrágot, illetve hosszú ujjú felsőt, mert földtechnikával is foglalkozunk!

Oktató: Erdélyi Kata, kedd esténként 20:00-tól



Jazz tánc

Jazz Action - 15 % Kedvezmény
Minden 5 alkalmas bérlet árából (45 napos lejárattal)

Ha elkeverednél a stílusrengetegben, íme egy rövid útmutató a jazz táncról:

Miért szeretjük?

  •  Alapokat ad (balett, jazz, modern, kontakt tánc)
  •  Kiegészül olyan technikákkal, amik minden porcikád átmozgatják és megtanít valóban érezni és „használni” a tested
  •  Saját test érzeten kívül a talaj technikákra is hangsúlyt fektet, ami egy másik elemmel, felülettel, testtel való kapcsolat teremtés alapja is
  •  Ugrás és forgás alapokkal sem spórol
  •  Erősít és lazít, miközben testtudatot fejleszt
  •  Testbarát technikákat alkalmaz és figyel a fokozatosságra, folyamatosságra
  • Egy jó jazz tréning úgy melegít be, hogy közben tanulod a tested és nem zúzod. Gördülésekkel és parallel pozíciókkal (például) kíméli, mégis fejleszti a testtudatod. Egyszerre tanít feszesen, pontosan, másrészt lágyan és plasztikusan táncolni. Mindeközben erősít és nyújt, de csak akkor, amikor a tested erre már készen áll! Koreográfiája hatalmas teret ad arra, hogy a tanult elemeket gyakorold, összekösd és új technikákat is elsajátíts. Sőt! Pár hét után még élvezed is - sokrétűségét, dinamikáját, szépségét!


Brigi jazz órájának felépítése

  • bemelegítés testbarát, modern és klasszikus alapok tanulása közben
  • a tréning részét képezi a gyors, feszes gyakorlatok (izolációk, rugók, szökdelések, lábdobások), VÁLTVA nyújtó, stretching jellegű feladatokkal
  • ugrás és forgás technika következik a bemelegítés, erősítés és nyújtást követően
  • az órát koronázza a koreográfia, ami a tréningből építkezik, követhető, színes, technikás, de nem terhel túl (persze a nehézsége szint kérdése is)
  • végül a levezetés is fontos részét képezi az órának és a „használt” test regenerálódásának, ami sokkal befogadóbb lesz következő alkalommal a nyújtás által.

 

Jazz Tánc a Balerinában

  •  kifejezetten javaslom azon balerináknak, akik szeretnék továbbfejleszteni más technikákkal a nagyszerű balett alapjaikat
  •  bármilyen más tánc stílust gyakorlóknak is szeretettel ajánlom, hisz a jazz tánc megtanít a testre, így bármely stílushoz csak hozzátesz
  •  és persze mindenkinek receptre írnám, aki szeretné tanulni a testét és a tàncot, mint mozgásformát szereti testre és lélekre gyakorolt hatása miatt.

Lelkisérő

  •  Nem kell mindent tudnod elsőre!
  •  Hagyj időt magadnak az új dolgok elsajátítására! Légy türelmes.
  •  Ne bíráld, csak figyeld magad.
  •  Ne várj hatalmas fejlődést minden órán – néha csak egy valami válik világossá és van olyan, hogy rosszabbul teljesítesz, mert úgy állnak a csillagok: nem baj, ez természetes!
  •  Ne add fel!
  •  Járj rendszeresen! A tréning hosszú ideig ugyanazokat a gyakorlatokat tartalmazza, így ha rendszeresen jársz, egy idő után nem a feladatok sorrendjével, hanem saját testeddel tudsz foglalkozni és egyre szebben tudod a mozdulatokat kidolgozni. EZ SIKERÉLMÉNYT OKOZ!
  • A tréning felépítése – mint fentebb említettem – a test bemelegítését, előkészítését, a mozdulatok befogadását is célozza, így folyamatos. Ha rendszeresen jársz és megismered a mozdulatokat, előre tudsz gondolkozni, felkészülni a következőre és ezzel fejlődsz.
  • Ráadásul az izomzat is úgy alakul, ha rendszeresen és megfelelő mód terheled.
  •  Kérdezni ér!
  •  Jól érezni magad kötelező! Sose feledd, hogy ez tánc és nem bányász meló!
  •  Pénteken találkozunk!


Fontos: 5 alkalmas bérleted a helyszínen is meg tudod vásárolni, a kedvezményt levonjuk a helyszínen: 8.750 Ft helyett 7.440 a fizetendő végösszeg. Telefonon is jelezheted részvételed, keress minket a +36 20 311 1760-as számon! Szeretettel várunk!

 



jazz, kortárs tánc balerina A jazz tánc egyik legsokoldalúbb táncstílus, a vagányság és az érzékiség ötvözete, magába foglal hip-hop és funky elemeket, de megköveteli a klasszikus alapok ismeretét. A lépések, izolációk mellett a forgások, ugrások, gurulások is szerves részei az órának és az akrobatika sem áll messze a műfajtól. A jazztánc: balett, funk, akro, líra, humor, erotika, kihívás, játék, vagányság, önmegvalósítás, minőség, szépség, tudás, feeling, ízlés! Eleinte nagyobb hangsúlyt fektetünk a bemelegítésre, (megérkezünk, előkészülünk), egyszerűbb alapgyakorlatokra, mint plié, relevé, kargyakorlatok, izolàció , kontrakció,  kapcsolat a talajjal, ugràs, forgàs alapok. Erősödünk fokozatosan. A végén pedig levezetünk, sok nyújtàssal és koreogràfiàval.


Jazz tánc óra Marnitz Brigivel minden pénte keste 19:00 - 20:30 között.


Marnitz Brigitta  Brigi 6 évesen kezdett el sportolni és balettozni. 10 éves élsport következett életében, amely révén magyar és nemzetközi versenyeken is dobogós helyezést ért el. Válogatott -, majd olimpiai kerettag lett, majd 16 éves korában váltott az élsportról a táncra, mivel úgy érezte, nagyobb teret nyer az egészséges, mégis változatos, szabad és önkifejező mozgás. Táncpedagógusi oklevelét a Testnevelési Egyetemen szerezte.


 

Jegyvásárlás


 

Edzés és nyújtás

A nyújtás fontossága megkérdőjelezhetetlen. Nyújtás nélkül az izmaink megrövidülhetnek, rugalmatlanná válnak és nagyobb eséllyel sérülhetünk le edzés közben és érezhetünk izomlázat testedzés után. A nyújtás alapfeltétele egy tökéletes edzésnek. Ahogyan a bemelegítést sem szabad elhagyni, a nyújtást is kötelező elvégezni minden edzés végén. Nem számít, hogy futottál, súlyzóztál, aerobikoztál, nyújtani kell!

Megnézem...

« Vissza

 

Ajánlott jegyek, bérletek, termékek